piątek, 27 maja 2016

Na czym siedzisz tak masz..

Większość z nas znajduje się w pozycji siedzącej przez praktycznie cały dzień. Najpierw w pracy, siedząc 8 godzin często na niewygodnym, twardym krześle, później w domu… W związku z tym, powinniśmy bardziej zadbać o to, na czym siedzimy, szczególnie w pracy. Mój szef na przykład powiedział "pracując przy komputerze, musisz czuć się wygodnie inaczej nic Ci nie będzie wychodziło, wybierz sobie krzesło a ja je Ci zamówię". Tak też zrobiłem i gdyby nie to, że siedzi mi się bardzo wygodnie, to nie pisałbym teraz tego bloga, tylko siedział u kręglarza lecząc kręgosłup. 

Na czym zatem warto siedzieć w pracy?

No cóż na tym samym co zawsze, czyli na standardowych krzesłach biurowych. Różnica jest między krzesłem biurowym a krzesłem biurowym, bo wiadomo, niska cena to często priorytet, którym na nasze nieszczęście w tym wypadku często się kierujemy. Dlaczego nieszczęście? No właśnie dlatego, że za niską cenę możemy otrzymać jedynie niską chińską jakość, którą po 2 miesiącach użytkowania możemy wyrzucić na śmietnik i wykupić karnet na zabiegi lecznicze co w rzeczywistości wyniesie nas z 10 razy więcej.

Poniżej przedstawiam niewielki zbiór modeli, które najbardziej przyciągały moją uwagę i z których to, padł właśnie mój wybór.


Meble w biurze?
Jeżeli wyposażamy biuro w sprzęt biurowy, a w dodatku wynajmujemy lokal biurowy lub po prostu nie mamy kapitału na meble to może uśmiechnąć się do nas zobacz tutaj, w której to możemy śmiało wynająć takie meble jakie nam odpowiadają. Pozwala nam to wypróbować dany asortyment, zaoszczędzić nasz kapitał w przypadku gdy wynajmujemy biuro, oraz zaoszczędzić miejsce w momencie gdyby firma musiała przenieść się do innego lokalu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że postanowiłeś skomentować mój blog :).